Hledáte práci? Vyberte si z 364 otevřených pozic

Asistentka v kanceláři

Hledáme šikovnou asistentku!

Působíme ve zbrojním průmyslu a do kanceláří v Brně hledáme novou posilu!

Trochu podrobněji:

Jedná se o pozici asistentky na recepci, to znamená že budete mít na starosti běžnou administrativu, mailovou korespondenci, vyřizování telefonátů, příjímání pošty a další běžné úkony, které si člověk u této pozice vybaví. Budete také komunikovat napříč celou společností. Pokud bude potřeba, budete mít na starosti organizaci schůzek a zajištění občerstvení. Občas přijede nějaká návštěva, kdy je potřeba zarezervovat hotel, letenku a zajistit dopravu do firmy. Dále také objednávat potřebné drobné kancelářské potřeby a další.

Naše požadavky:

Ukončené SŠ vzdělání
Výborná znalost českého jazyka a komunikativní znalost AJ (veletrhy, služební cesty)
ŘP. skupiny B - nutností!
Předešlá zkušenost z pozice asistentky nebo recepční také nutností
Uživatelská znalost MS Windows
Reprezentativní a profesionální vystupování
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
Vůle a chuť pracovat podmínkou

Odměnou bude:

Motivující mzda
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Nástup možný ihned
Plný pracovní úvazek
5 týdnů dovolené
Stravenky
Příspěvek na životní pojištění

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Kristýna Kačengová
Panská 393/6
602 00  Brno
ČR
Telefon: 725 980 913