Hledáte práci? Vyberte si z 313 otevřených pozic

Obchodní referent/ka (oblast IT)

Mezinárodně úspěšná IT společnost sídlící v Karlíně hledá novou posilu do svého týmu na pozici Obchodní referent/ka. Vaší hlavní zodpovědností bude administrace servisní podpory klientů a smluv. Pokud máte zkušenost z obdobné pozice a zájem o IT oblast, tak jste to právě Vy, koho hledáme.

Popis pozice

– Příprava podkladů pro zpracování nabídek pro klienty
– Příprava podkladů pro smlouvy týkající se servisní podpory klientů
– Evidence a správa smluv týkajících se servisní podpory klientů
– Fakturace
– Objednávky servisních a jiných služeb
– Kontrola dostupnosti jednotlivých služeb a období poskytování servisní služby klientům
– Komunikace s dodavateli servisní podpory pro klienty (servisní podporu klientům zajišťuje firma sama, případně jejich dodavatelé)
– Komunikace a úzká spolupráce s obchodníky

Váš profil

– ČJ/SJ na úrovni rodilý mluvčí
– AJ na komunikativní úrovni (alespoň písemnou formou, min. B1)
– Znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky)
– Zkušenost v oblasti zpracování většího množství dat

Nabízíme

– Krásné & moderní firemní kanceláře v centru Prahy
– Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
– Nástup ihned nebo dle Vašich možností
– Bonusy na kvartální bázi
– Stravenky v hodnotě 123 Kč
– Kupon MHD
– Dovolená navíc dle odpracovaných let
– Sick days
– Home office
– Dog friendly office
– Výuka angličtiny - 2x týdně
– Multisport karta
– Příspěvek na zubní hygienu
– Občerstvení na pracovišti
– Mobilní tarif pro rodinného příslušníka
– Podniková půjčka
– Firemní akce
– Pracovní doba: 9:00 - 17:00
– Lokalita: Praha - Karlín

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Ľubomíra Rybošová
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1
Česká republika