Hledáte práci? Vyberte si z 449 otevřených pozic

BACK OFFICE ADMIN S NJ

Do malého týmu s rodinnou atmosférou hledáme novou posilu na pozici Back office admin s německým jazykem. Pracujte pro významného hráče působícího v oblasti železniční logistiky a pronájmu vozů. 

Popis pozice

V rámci této pozice budete mít na starosti komplexní zajištění pronájmu firemních vozů od přípravy objednávky/smlouvy až po samotnou fakturaci. Budete také komunikovat pravdielne s klienty a dopravními podniky či řešit případné reklamace. Většina firemních vozů se pronajímá na delší časový horizont (5 let a více). Během této doby je třeba zajistit pravidelné kontroly stavu vozů, proto budete mít na starosti i komunikaci se servisem a zajišťování jejich služeb.

Váš profil

Na výkon této agendy budete potřebovat: 

– Min. SŠ vzdělaní
– Velmi dobrou znalost němčiny (min. B2) a alespoň základní znalost angličtiny (písmem)
– Pečlivost nutnou v administrativě a smysl pro detail

Oceníme také Vaše zkušenosti na podobné pozici a pozitivní přístup.

Nabízíme

– Nadstandardní platové ohodnocení
– Nástup dle domluvy
– Smlouva na dobu neurčitou
– Malý sehraný tým
– 13. plat
– 5 týdnů dovolené
– Příspěvek na stravování
– Flexibilní pracovní dobu
– Lokalita: Praha 4 

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Ľubomíra Rybošová
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1
Česká republika