Hledáte práci? Vyberte si z 195 otevřených pozic

Vedoucí týmu kontaktního centra v HR

Posilte tým největší personální společnosti v ČR!

Aktuálně obsazujeme pozici “Vedoucí týmu kontaktního centra”. Mezi hlavní cíle v této roli bude patřit zajištění efektivního a kvalitního plnění náborového procesu po telefonu, a to s pomocí svěřeného týmu. Hlavními oblastmi jsou maximalizace počtu kandidátů vstupujících do náborového procesu a rovněž i proces kontaktu po telefonu s kandidátem v rámci výběrového řízení.

Co Vás na této pozici čeká a nemine?

Vedení týmu svěřených konzultantů
–Činnosti zajištující dosahování stanovených cílů (plánování, organizace, vedení)
–Rozvoj týmu svěřených konzultantů – ZV, koučink, školení novinek
–Adaptace nováčků do oddělení
–Administrativa spojená s vedením týmu (př. docházka, evidence procesů)
–Vyhodnocování práce členů týmu

Komunikace se zákazníky
–Komunikace ohledně provozních záležitostí se zástupcem pobočky nebo klienta
–Implementace změnových požadavků
–Přijímání a předávání ZV mezi provozním oddělením a zákazníky

Komunikace s nadřízeným
–Pravidelné informování o stavu oddělení
–Návrh změn práce k zajištění zvýšení efektivity a kvality práce oddělení
–Příprava a návrhy ohodnocení zaměstnanců

Technologická podpora oddělení
–Zavádění nových a admistrativa stávajících projektů
–CRM - Nastavování procesu zadávání výsledků v COS u jednotlivých projektů

Zajištění a odpovědnost za správnost provozních reportů
–Pravidelné vyhodnocování fungování oddělení
–Pravidelné provozní reporty (reporty nad výsledky a odpověďmi ve formulářích, reporty efektivity, apod.)

Školení a to v rámci:
–Implementace nových projektů
–Změny projektů
–Školení nováčků
–Implementace změny postupů a procesů

Koho do našeho týmu hledáme?

Hledáme někoho, kdo bude:
–řešit problémy rychle a efektivně,
–veškerou práci provádět v souladu s hodnotami a interními postupy společnosti ManpowerGroup,
–vytvářet realistické časové rozvrhy pracovních cílů, jakékoliv problémy komunikovat s nadřízeným,
–plnit úkoly související s pozicí dle pokynů nadřízeného.

Dále byste měl/a mít:
–Zkušenosti na pozici vedoucího kontaktního centra
–Schopnost pružně reagovat na aktuální potřeby společnosti
–Analytické dovednosti
–Procesní znalosti
–Prezentační dovednosti
–Manažerské dovednosti
–AJ alespoň na pokročilé úrovni

A teď se jistě ptáte: "A co za to?"

–Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum),
–práce na plný úvazek,
–flexibilní pracovní dobu,
–množství benefitů: stravenky, týden dovolené navíc, možnost práce na home office až 2x v týdnu, sick days, Multisport karta, Cafeterie a další,
–nástup možný ihned či dohodou. 

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Nikola Makovská
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1
Česká republika
Telefon: +420 703 865 350