Co vás na pozici čeká:
– Vyřizování stížností klientů, které jsou v kompetenci oddělení Compliance – úzká spolupráce s oddělením stížností
– Kontrola činností společnosti s obecně závaznými právními předpisy v rámci compliance agendy, a to především se zaměřením na ochranu spotřebitele a profesní etiku – poskytování konzultací a poradenství v těchto oblastech
– Spolupráce na schvalování smluvních dokumentů, školicích materiálů a dokumentů pro klienty (např. marketingové materiály)
– Implementace nových regulatorních a interních požadavků do procesů společnosti.
– Podpora při školení zaměstnanců
– Spolupráce s kolegy v rámci 2členného týmu a dalšími odděleními napříč společností
Co by vám nemělo chybět:
– Praxe v oblasti compliance / práva /kontaktu se zákazníky při řešení právních otázek (poradenství, řešení stížností apod.) - ideální praxe několik měsíců až dva roky - třeba i při studiu
– Středně pokročilá znalost angličtiny
– Čeština/Slovenština na úrovni rodilého mluvčího
Co vám společnost na oplátku nabídne:
– Příjemné pracovní prostředí a možnost osobního a profesního rozvoje
– Smlouvu na dobu neurčitou
– 5 týdnů dovolené + 2 sick days
– Roční příspěvek do cafeterie 17 000 CZK
– Příspěvek na penzijní/životní pojištění
– Příspěvky na sport, kulturu, volný čas
– Občerstvení na pracovišti
– Stravenky 110 CZK
– Vzdělávací kurzy zaměřené vaši roli