Hledáte práci? Vyberte si z 193 otevřených pozic

DELIVERY MANAGER pro oblast IT

Staňte se součástí naší společnosti!

Jsme společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb. Jednou z našich divizí je Experis, jejíž cílem je stát se do budoucna jedním z největších globálních poskytovatelů IT služeb.
Cesta k tomuto cíli je před námi, a proto hledáme ambiciózní osobnosti (které mají ty nejvyšší cíle), a půjdou spolu s námi do toho! Do týmu Experisu hledáme specialisty v oblasti IT a IT Recruitmentu, kteří chtějí být součástí vzniku nové IT společnosti v České republice.
Abychom mohli stavět tým na pevných základech, tak nyní hledáme nového kolegu na pozici „Delivery Manager“, který společně s Jakubem a Jindrou přispěje k nastartování rozvoje Experisu. Oba dosavadní kolegové jsou našimi letitými zaměstnanci a chceme, abyste si navzájem byli inspirací.

Co vás na této pozici čeká?

Čeká vás rozmanitá a zajímavá práce. Na oplátku od vás však budeme chtít zapálení již od samotného nástupu. Každý váš nápad pro nás bude přínosem.
Dále vás čeká:
- Posílení týmu a nábor nových kolegů,
- péče o některé z našich klíčových klientů,
- pomoc při nastavení vzdělávací akademie Experis a zajištění specializace a posunu konzultantů
- marketingové posílení značky Experis a to jak prostřednictvím sociálních médií, tak i např. outdoorovými či networkingovými akcemi,
- zefektivnění a zaštítění delivery procesu. 

Jaké požadavky máme na nového kolegu?

Na této pozici očekáváme motivovaného člověka, který má prokazatelné zkušenosti z IT prostředí a potáhne s našimi kolegy za jeden provaz. Zároveň chceme, abyste měl/a oblibu ve sledování nejnovějších trendů v oblasti náboru.
Dále očekáváme:
- Zkušenosti s IT náborem a zároveň i IT businessem,
- zkušenost s vedením týmu lidí,
- chuť postavit se novým výzvám a my vám za to zaručíme prostor pro seberealizaci,
- minimálně středně pokročilou znalost anglického jazyka,
- týmového ducha. 

Co vám za vaši práci můžeme nabídnout?

– Zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu v oblasti personálních agentur,
- možnost výkonu práce v Praze či Brně (po zapracování je samozřejmostí využívat i home office),
- moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum) nebo Brna (Panská ulice),
- zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + další motivační finanční složka),
- flexibilní pracovní dobu včetně již zmíněné práce na home office,
- práci na plný úvazek,
- přátelskou firemní kulturu – můžete se podívat na Atmoskop a přečíst si hodnocení společnosti našimi zaměstnanci (to vám jistě také mnohé napoví),
- služební automobil i k osobním účelům,
– služební notebook a telefon i pro soukromé účely,
– firemní benefity: stravenky, týden dovolené navíc, sickdays, home office až 2x v týdnu, karta Multisport, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další,
– nástup možný ihned či dohodou. 

Jak nyní postupovat?

V případě vašeho zájmu o pozici prosím o zaslání aktuálního životopisu s fotografií a stručným průvodním dopisem, proč právě vy jste na pozici ideálním kandidátem. V případě, že se v očekáváních sladíme, se vám ráda ozvu a domluvíme se na osobní/virtuální schůzce.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Nikola Makovská
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1
Česká republika
Telefon: +420 703 865 350