Hledáte práci? Vyberte si z 191 otevřených pozic

ACCOUNT MANAGER v HR službách pro oblast IT

Staňte se součástí naší společnosti!

Jsme společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb. Naše společnost zahrnuje několik specializovaných divizí.

Divize Experis se zaměřuje výhradně na poskytování služeb v oblasti IT. Jejím hlavním cílem do budoucna je začlenění se mezi největší poskytovatele IT služeb trhu. Cesta k tomuto cíli je před námi, a proto hledáme ambiciózní osobnosti (které mají jen ty nejvyšší cíle) a půjdou spolu s námi do toho! Do týmu Experis hledáme nyní specialisty v oblasti IT a IT Recruitmentu, kteří chtějí být součástí vzniku nové IT společnosti v České republice.

Aktuálně u nás chceme přivítat nové kolegy na pozici „Account/Sales Manager“. Cílem této role je primárně business development v oblasti IT.

Co Vás na této pozici čeká?

U nás budete mít na starosti:
- Vyjednávání se seniorním managementem a majiteli firem,
- spoluúčast při řešení komplexních projektů a jejich aktivní prodej,
- akvizice nových klientů na základě předem definovaných obchodních cílů a to především z oblasti IT,
- business a relationship development,
- spolupráci na projektech našich nejvýznamnějších klientů,
- spolupráci s kolegy na pobočkách,
- definování budoucí obchodní strategie a rozvíjení obchodních příležitostí,
- účast a zastupování společnosti ve výběrových řízeních,
- tvorba prezentací a cenových nabídek,
- pravidelný reporting, plánování rozpočtu, aj.  

Koho do našeho týmu hledáme?

Hledáme především někoho, kdo umí klienta vyslechnout, pochopit jeho potřeby a navrhnout mu řešení na míru. Ideálním kandidátem bude ten, kdo bude k práci přistupovat se zdravým sebevědomím a bude mít prokazatelný IT background.
Dále byste měl/a mít:
- profesionální a milé vystupování,
- předchozí zkušenosti z obchodní pozice a obchod mít prostě v krvi,
- dobrou znalost anglického jazyka,
- více než vaše ego nás bude zajímat co dokážete a co jste schopen/schopna se naučit.

Co vám za vaši práci můžeme nabídnout?

– Zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu,
- možnost výkonu práce v Praze či Brně (po zapracování je samozřejmostí využívat i home office),
- moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum) nebo Brna (Panská ulice),
- zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + atraktivní bonusový systém),
- flexibilní pracovní dobu včetně již zmíněné práce na home office,
- práci na plný či zkrácený úvazek,
- služební automobil i k soukromým účelům,
- přátelskou firemní kulturu – můžete se podívat na Atmoskop a přečíst si hodnocení společnosti našimi zaměstnanci (to vám jistě také mnohé napoví),
– služební notebook a telefon i pro soukromé účely,
– firemní benefity: stravenky, týden dovolené navíc, sickdays, home office až 2x týdně, karta Multisport, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další,
– nástup možný ihned či dohodou.

Jak nyní postupovat?

V případě vašeho zájmu o pozici prosím o zaslání aktuálního životopisu a stručného motivačního dopisu, proč zrovna vy jste ideálním kandidátem na tuto pozici. V případě, že se v očekáváních sladíme, se vám ráda ozvu a domluvíme se na osobní/virtuální schůzce.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Nikola Makovská
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1
Česká republika
Telefon: +420 703 865 350