Hledáte práci? Vyberte si z 545 otevřených pozic

VÍZOVÝ SPECIALISTA v personální agentuře - ADMINISTRATIVA

Staňte se součástí naší společnosti!

Posilte tým největší personální společnosti v ČR! Jsme jedničkou na trhu personálních agentur. Na této pozici můžete očekávat velmi různorodou práci, při které budete v neustálé komunikaci s našimi klienty a kandidáty, subdodavateli a úřady.
Baví vás náročné výzvy a jste tak trochu "workoholik"? Neodradí vás každodenní telefonická a emailová komunikace, ani spousta administrativy a deadlinů? Dorozumíte se výborně česky a anglicky? Jste samostatná, asertivní a přátelská osobnost? Pak právě vás hledáme! Do našeho přátelského týmu hledáme kolegu, který chce propojit své dosavadní zkušenosti v oblasti vízového procesu, administrativy a komunikace, ale rovněž získat i nové. A k tomu je tato oblast náboru zahraničních pracovníků ideální! Posílíte naše řady?

Co Vás na této pozici čeká a nemine?

– Komunikace s klienty (zástupci firem) ohledně žádostí na víza pro zahraniční pracovníky,
- Kompletní zastřešení celého zadaného projektu v rámci vízového procesu pro naše klienty,
- Spolupráce s kolegy v týmu, kteří jsou v intenzivní komunikaci s kandidáty, včetně jejich koordinace a dohledu nad jejich dílčími úkoly,
– Každodenní emailová a telefonická komunikace jak v českém, tak anglickém jazyce (především s klienty v rámci jejich požadavků). 

Koho do našeho týmu hledáme?

- Nového parťáka, který má již prokazatelné zkušenosti s vízovým procesem u zahraničních pracovníků,
– Kolegu, který se v pořádku dorozumí česky a anglicky,
– Pečlivou a vytrvalou osobnost, která miluje komunikaci s lidmi,
- Asertivní osobu, kterou např. neodradí telefonát s urputným klientem,
– Flexibilního člověka, který bude brát svou práci zodpovědně a bude ochotný se přizpůsobit její dynamičnosti.

A teď se jistě ptáte: "A co za to?"

Můžeme vám v rámci této pozice nabídnout samostatnou a zodpovědnou práci, kde se budete moci podílet na úspěchu celé společnosti.
Dále nabízíme:
– radost z úspěchu i vydělaných peněz,
– řadu benefitů např. týden dovolené navíc, 2 sick day, možnost home office, 100 Kč stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod,
– práci v centru Brna (Panská ulice),
– propracovaný systém zaškolení a následné pravidelné vzdělávání,
- tým, který vás vřele přivítá a vždy podpoří (včetně nadřízené Veroniky, se kterou je radost spolupracovat),
– nástup možný od poloviny ledna či dohodou.

Jak nyní postupovat?

V případě Vašeho zájmu o pozici prosím o zaslání Vašeho strukturovaného životopisu a krátkého průvodního dopisu, proč si myslíte že zrovna Vy jste ideální kandidátem pro tuto pracovní příležitost.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Nikola Makovská
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1
Česká republika
Telefon: +420 703 865 350