Hledáte práci? Vyberte si z 195 otevřených pozic

Nabídka pracovních pozic

Pracovník call centra - Plzeň, Kolín

Úvodník: Hledáme nové kolegy na pozici Pracovník call centra, kteří mají zájem se stát součástí velmi důležitého týmu operátorů a pomoci tak při trasování a informování ohrožených lidí. Čeká na vás rozmanitá a zároveň zajímavá práce, a to ve stabilní nadnárodní společnosti zabývající se energetikou…

Kolín IV, Plzeň Administrativa, Zákaznický servis, Telekomunikace Práce na plný úvazek Před 3 dny

Výkonná asistentka ředitele

Firma, která pomáhá ostatním společnostem či projektům s těžkými začátky, aby se prosadily a rozjely na trhu, přijme do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici výkonné/ho asistenta/asistentky ředitele. Pokud máte organizační schopnosti, zvládáte time-management, jste komunikativní a chcete…

Brno-město Administrativa Práce na plný úvazek Před týdnem

Back office manager s pokročilou angličtinou

Firma, která pomáhá ostatním společnostem či projektům s těžkými začátky, aby se prosadily a rozjely na trhu, přijme do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici Back office managera. Pokud máte organizační schopnosti, máte angličtinu na úrovni C1/C2, jste komunikativní a chcete mít na staro…

Brno-město Administrativa Práce na plný úvazek Před týdnem

Specialista/ka centra sdílených služeb v HR

Posilte tým největší personální společnosti v ČR! Jste zodpovědná a pečlivá osoba? Chcete nastartovat svou kariéru a získat pracovní zkušenosti v mezinárodní společnosti? Baví Vás administrativa a zajímáte se o personalistiku? Pokud v otázkách souhlasně pokyvujete hlavou, tak nám zašlete svůj život…

Praha-Nové Město Administrativa, Personalistika a HR Práce na plný úvazek Před týdnem

Vedoucí kvality – potravinářství

Co bude vaší náplní práce: – Vedení menšího týmu kvalitářů (věnovat se jejich motivaci, hodnocení, schvalování dovolených, plánování směn apod.) – Podílení se na tvorbě systému řízení kvality (HACCP) – Komunikace s externími dodavateli, firmami zpracovávající vzorky a zákazníky – Kontrola a správa …

Divišov Administrativa, Kvalita a kontrola jakosti, Potravinářství Práce na plný úvazek Před týdnem

Administrativní asistent/asistentka s angličtinou

Firma, která pomáhá ostatním společnostem či projektům s těžkými začátky, aby se prosadily a rozjely na trhu, přijme do svých krásných kanceláří nového kolegu nebo kolegyni na pozici odborného asistenta. Pokud zvládáte práci s administrativou a nebojíte se mluvit anglicky, pak možná hledá právě Vás…

Brno-Přízřenice Administrativa Práce na plný úvazek Před týdnem

*** Senior ÚČETNÍ ***

Jste profíkem v oblasti účetnictví? Daňovou problematiku a agendu máte v malíku? A ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni?   Pokud jsou Vaše odpovědi kladné, mohla by být tato nabídka přímo pro Vás!  O co se jedná? - Vedení a zpracování účetnictví výrobního závodu - Zpracování účetních měs…

Liberec Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Auto - moto Práce na plný úvazek Před 2 týdny

Visa Consultant v personální agentuře

Posilte tým největší personální společnosti v ČR! Jsme jedničkou na trhu personálních agentur. Na této pozici můžete očekávat velmi různorodou práci, při které budete v neustálé komunikaci s našimi klienty a kandidáty, subdodavateli a úřady. Baví vás náročné výzvy a jste tak trochu ‟workoholik‟? Ne…

Brno-město, Praha-Nové Město Administrativa, Personalistika a HR Práce na plný úvazek Před 3 týdny

Referent zákaznického servisu - super benefity!

Úvodník: Domluvíš se německy? Jsi čerstvý absolvent nebo už za sebou nějakou praxi v administrativě či máš zkušenosti ze zahraničí? Rozšiřujeme tým referentů ve výrobní společnost v Českém Těšíně. Máme pro Vás zajímavou nabídku s množstvím atraktivních benefitů, čtěte dále.. Popis pozice: –denní em…

Český Těšín Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis Práce na plný úvazek Před 3 týdny

Účetní junior s angličtinou - absolventi vítáni

Báječný tým - mezinárodní prostředí - moderní nové kanceláře - flexibilní pracovní doba - denní užití angličtiny ! Mezinárodní prostředí společnosti nabízí jedinečnou příležitost pro absolventy, ale i zkušenější účetní. V moderních kancelářích v Českých Budějovicích budete zpracovávat a následně úč…

České Budějovice 1 Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis Práce na plný úvazek Před 3 týdny

Podpora zákaznické linky s NJ

Chtěli byste používat své znalosti německého jazyka? Pak pro Vás máme práci! Hledáme kolegy pro společnost v Pardubicích poskytující kompletní služby zákaznického servisu mnoha významným světovým společnostem, kteří se nebojí najít řešení a odpovídat na otázky. Popis pozice: – Zákaznický servis, te…

Pardubice-Staré Město Administrativa, Služby, Zákaznický servis Práce na plný úvazek Před 3 týdny

Ředitel/ka nadace

Jste komunikativní člověk, kterého baví vyjednávání? Chtěli byste být součástí nově vznikajícího projektu?  Pro nově vznikající nadaci hledáme člověka na pozici ředitel/ka, který/á bude mít na starost rozjezd celé nadace a souvisejících programů.       Jaká pracovní náplň na Vás čeká? - rozpracován…

Ostrava Administrativa, Vzdělávání a školství, Média, reklama a PR Práce na plný úvazek Před 3 týdny

Technická podpora v oboru elektro (vyhláška 50 nutná)

Jste duší technik a rozumíte elektro komponentům v oboru průmyslové automatizace? Baví Vás zároveň komunikovat s lidmi a domluvíte se bez problému anglicky? Hledáte stabilní a dobře ohodnocenou práci, kde Vašeho nadřízeného bude zajímat, jak se Vám daří? Tak se nám ozvěte a získejte lepší práci! Ja…

Brno-Židenice Administrativa, Zákaznický servis, Elektrotechnika a energetika Práce na plný úvazek Před měsícem

Koordinátor /-ka expedice

Úvodník: Hledáte stabilní a zajímavou práci na hlavní pracovní poměr ? Máte angličtinu, alespoň na úrovni A2? Pokud ano, tak hledáme právě Vás! Zašlete nám svůj životopis! Pro našeho globálně známého klienta, který působí v průmyslové obalsti, hledáme zaměstnance na administrativní výpomoc do Jenče…

Praha Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Výroba a průmysl Práce na plný úvazek Před měsícem

Accounts Payable Accountant with German

Main duties on this position: - responsibility for overtaking the AP agenda for German entities - documentation of the transition - processing PO and Non PO invoices / credit notes, incl. intercompany - check of Non PO invoices for correct coding and approvals - vendor account maintenance - prepara…

Hlavní město Praha Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis Práce na plný úvazek Před měsícem